Привіт, любі рукодільниці!
Сьогодні в Аґрафці стартує перше літнє завдання 2016! Сподіваємось, ви так розпланували свій літній час, щоб не пропустити жодного нашого челенджу поміж водними процедурами, сонячними ваннами і щоденними справами ;) Отож, розпочнемо ми із завдання серії “Геометрія”. Наша суперова дизайн-команда і запрошений дизайнер створили чудові роботи для вашого натхнення!
У цьому завданні в роботі потрібно використати стрілу або стріли. Матеріал може бути будь-який, головне, щоби стріли були добре видимими в роботі.
Ось як втілили завдання дизайнери Аґрафки
Запрошений дизайнер Ekaterina Zenevich



І наша дизайн-команда
Те надзвичайне відчуття, коли ідеш грати на вулицю, коли кудись біжиш дуже швидко. І ось! Якийсь жучок-павучок привертає всю увагу – і нехай весь світ почекає.
За головну технику своєї роботи я взяла “штампування”. На перший погляд доволі проста листівка, але штампувала я багато. Для роботи використала крафт картон, кольоровий кардсток, набір штампів Стрілочки, білу пудру для ембосингу.
Не могла не зробити листівку до цього завдання. Дуже люблю геометричні форми і просто обожнюю стрілки. У листівці поєднала техніки таких стилів як міксед-медіа та фрістайл. Фон створила на аркуші акварельного паперу за допомогою висічок, зроблених ножем Sizzix Bigs Die Artful Arrows, аква чорнил та деко гелів. Оздоблення – стрілки та квадрати (ножі Tonic Studios Square Nesting Die Set).
Правила завдання:
- Обов’язковий елемент чи елементи мають бути добре видимими в роботі;
- ви можете додати у завдання не більше трьох своїх робіт;
- ваша робота може брати участь в інших завданнях;
- ваша робота НЕ може брати участь у кількох завданнях від Аґрафки одночасно;
- кожна робота, з якою ви подаєтеся на завдання, має бути розміщена в окремому повідомленні із посиланням на блог Аґрафки та банером завдання;
- просимо додавати у лінки посилання на конкретний пост із роботою, а не на весь блог;
- в пості з роботою додайте банер завдання
- у рукодільних завданнях Аґрафки можуть брати участь роботи з будь-якого виду рукоділля;
- у завданні можуть брати участь тільки нові роботи, опубліковані в день або після виходу завдання;
- найкращі роботи завдання обиратимуть дизайнери Аґрафки;
- переможець завдання буде визначений генератором випадкових чисел і отримає приз – сертифікат на покупку в магазині agrafka.com.ua (сертифікат покриває повну або часткову вартість покупки, доставка замовлення згідно діючих умов магазину)
Терміни завдання:
Завдання триватиме до 7 липня 2016.
Переможців завдання буде оголошено 12 липня.
З нетерпінням чекаємо на ваші шедеври:
(c) Аґрафка, 2016