Розфарбовування штампів з допомогою чорнил Distress

Якось довелось мені бути присутній на МК, який проводив Тім Гольц, саме там ми познайомились і взяли автограф для Аґрафки. Після проведення МК ми трохи  поспілкувалися з Тімом. Не знаю чому, але я його запитала про розмальовування штампів (напевне тому, що ніколи цього не робила, бо вважала, що для цього необхідно мати талант) і він невагаючись показав мені як за допомогою чорнил Distress можна легко розмальовувати чорно-білі зображення. Він настільки віртуозно це робив і розповідав різні хитрощі, що я вирішила спробувати сама.

Для розмальовування відбитків штампів підійдуть і штемпельні подушечки Distress і наповнювачі Distress, які використовують здебільшого для заправки штемпельних подушечок. Якщо ви вирішили користуватися наповнювачами, тоді для них зручно використовувати палітру від Ranger – вона якраз розрахована на 36 кольорів, саме стільки відтінків має палітра Дістресів. Оскільки, ці чорнила на водяній основі вони якнайкраще підходять для акварельного малювання. Крім того в палітру можна дати пару крапель кожного наповнювача, закрити її і відкрити через рік – чорнила будуть все ще “свіжими” і їх можна розводити водою, пігмент збережеться.

Ще для розмальовки Тім застосовує два пензлики для розтушування та нанесення кольорів – тонкий та широкий. Їх необхідно наповнити водою і тоді при легкому натиску на основу пензлика подається вода до щіточки, що дозволяє легко робити необхідні відтінки кожної фарби та плавно, без переходів, наносити фарбу на зображення, робити ефект акварельності. Пензлики дуже якісні (виготовлені в Японії), щіточка пензлика виготовлена зі штучного ворсу. Завдяки цьому можна використовувати фарбу будь-якого кольору, після цього пензлик легко очистити і сама щіточка залишається завжди біло-прозорою!

Ще серед основних інструментів в роботі Тіма є спеціальний захисний килимок, який добре підходить для роботи з чорнилами, пудрами, застосовується при роботі з гарячим ембосінґом, до якого нічого не прилипає і який надзвичайно легко очищається! Рекомендуємо!

Оскільки, ми плануємо чорнила розтушовувати водою, то нам необхідно акварельний папір, який не покрутить при роботі з водою (в будь-яких канцтоварах можна такий придбати, або в магазинах Аґрафки) або спеціальний кардсток, який якнайкраще призначений для цього: Manila Cardstock від Ranger чи у форматі 12х12 дюймів

 

Спершу необхідно виштампувати зображення, яке ми будемо розмальовувати (штамп +акриловий блок +чорне перманентне чорнило (важливо, щоб чорнило для контуру зображення було водостійке)

 

Є одне просте правило: набираємо на пензлик необхідний колір, а тоді на килимку розводимо його за допомогою води, що є в пензлику до найсвітлішого відтінку. Наносимо цей відтінок на зображення і поступово нарощуємо колір, робимо його насиченішим та яскравим. Починаємо з мордочки ведмедика – колір wild honey. На кінчик пензлика взяти трішки фарби з подушечки і круговими рухами нанести на мордочку по контуру зображення, розтягуючи колір до середини:

На нижню частину дати дуже світлий (багато розведений водою) dried marigold, а на вушко worn lipstick:

Для змішування кольорів зробіть відбитки необхідних кольорів на килимку і змішуйте їх між собою (dried marigold & walnut stain)

 

Важко самій робити покрокові фото, тому не всі етапи вдалося сфотографувати (захопилась я ;)) Але дотримуємся принципу  – нарощуєм колір поступово, пильнуємо щоб забагато води не було на зображенні, бо фарби починають текти і змішуватися між собою (регулярно пальцями витискайте зайву воду зі щіточки), або промокніть паперовою серветкою. Для тіла ведмежати змішую кольори dried marigold + wild honey та dried marigold +walnut stain. Накладаємо колір від найсвітлішого, повторюючи контури малюнка до темнішого і теж розтушовуємо досередини:

 

Далі імпровізуєте, підбираєте відтінки, поєднуєте кольори. Зрештою, як правило, кожен штамп має вже фабричний взірець розфарбованого зображення – тоді просто орієнтуємось на нього. З часом буде все краще і краще виходити. На фото в мене зображення далеке від ідеального взірця – обмаль часу і одночасне фотографування зіграли своє :)

Коли підсохне зображення, тоді зробити акценти, які не повинні розтектися – наприклад, цяточки в середині маку (walnut stain). Краще розмальовувати кожен об’єкт окремо (ведмедик, мак) і наступний починати розмальовувати, коли попередній підсох, щоб запобігти розтіканню і змішуванню кольорів. Якщо ви вийшли за лінію, як то зробила я, то ситуацію можливо виправити – чистим пензликом змивати колір від білого фону до зафарбованого, тобто один мазок зробили, очистили пензлик – робимо наступний, знову очистили пензлик (просто протерти в суху або вологу серветку) і так поки ґандж не забереться (я того не зробила всюди)

Насправді нема нічого складного, треба лишень спробувати!

ось і все! Ага, забула за теґ з автографом від Тіма! Ось він – традиційно затоноваваний та зістарений в його стилі: 

Agrafka – art inspires! Tim Holtz. 2012

В ході роботи були використані наступні товари з нашого магазину:


(с) Аґрафка ТМ, 2012